piątek, 4 sierpnia 2017

Recenzja pędzelków do paznokci

Dziś przychodzę do Was żeby pokazać Wam tanie pędzelki do wykonywania zdobień na paznokciach ze Strony Rosegal. Jest ich aż 18 a kosztują ok. 12$ -KLIK
Wcześniej do zdobień używałam zwykłych pędzelków do farbek,które musiałam zamaczać żeby włosie nie rozwarstwiało się,a  tutaj od razu po otworzeniu ich byłam w szoku!
pędzelki są twarde, ich włosie tak jakby sklejone z sobą,sztywne, nie wiem jak to określić,ale czuję,że teraz wykonywanie wzorków będzie o wiele prostsze!
Sama dokładnie nie wiem jaka jest różnica pomiędzy niektórymi i  które do czego służą,ale mam nadzieję,że niedługo z tym sobie poradzę i wypróbuję pierwsze wzory!






Z racji tego,że mój tata jest z zamiłowania wielkim rybakiem postanowiłam mu zamówić zestaw do łowienia ryb-KLIK  Może pójdę z nim na ryby żeby wypróbować zestawik,kto wie ;)
Blue Velvet Dress 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz